1. Кои се основни поими во ООП
2. Како се дефинира класа ( синкакса)
class numbers { int broj; };
Во главната програма: Декларирај објект Р на класата podatok предавајќи му вредности 10 и 5 . За објектот P повикај ја ф-јата srednaV
6. Kреирај класа, n е приватна членка во класата ( main е дефинирана ), за да се добие следниот излез
7. Напишете класа под име Registracija, која претставува регистрација на автомобили. Класата нека има две јавни варијабли од тип int, со имиња reg1 i reg2, кои содржат два трицифрени броја кои ја чинат регистрацијата.
На пример ако reg1=143, a reg2=186, тогаш регистрацијата е “143-186”.Класата нека има default konstruktor кој и reg1 и reg2 ги иницијализира на вредност 100. Во главната програма декларирајте објект со име r од класата Registracija, чија вредност ќе биде 234-567”. Испишете ја регистацијата зчувана во објектот r, коректно форматирана .
#include <iostream>
using namespace std;
class Registracija
{ public: int reg1; int reg2;
Registracija();
};
//definiranje na konstruktor
Registracija::Registracija()
{ reg1 = 100; reg2 = 100; }
main()
{ Registracija r;
// javnite varijabli na klasata se postavuvaat na odredenite vrednosti
r.reg1 = 234; r.reg2 = 567;
cout << r.reg1 << "-" << r.reg2 << endl; // ispis registracija
}
Извршете измена
на класата Registracija така што reg1 и reg2 ќе бидат приватни варијабли.
Креирајте две нови функции :
- функција Postavi која ги поставува вредностите на
регистрацијата. Прототипот нека е : void Postavi( int temp1, int temp2);
Функцијата Postavi нека податочните членки reg1 и reg2 ги постави на
вредности temp1 и temp2, доколку temp1 и temp2 се позитивни трицифрени броеви.
Инаку нека не ги менува reg1 i reg2.
- функција Ispisi која ја испишува
регистрацијата на екран reg1 - reg2.
Прототипот нека е : void Ispisi();
No comments:
Post a Comment